بسم الله الرحمن الرحیم


آواتار چیست؟ و چه کاربردی دارد ؟


آواتار (Avatar) در اصطلاح دنیای مجازی تصویری کوچک و غالبا دایره ای شکل است که به عنوان نماد کاربر در  سایت ها، پروفایل اشخاص، انجمن ‌های اجتماعی  و پیام رسان ها (اینستاگرام، تلگرام، و ‌‌‌....)  مورد استفاده قرار می گیرد. آواتارها بیانگر شخصیت، سلیقه  و  تفکرات و به نوعی شناسنامه کاربری در دنیا مجازی  می باشند. از این رو می تواند وسیله ارتباطی تبلیغی مهمی محسوب گردد.

سایت ضیاءالصاالحین با توجه به اهمیت اجتماعی و نمادین آواتار و البته به منظور ارج نهادن به کاربرین عزیز سایت برای اولین بار در سایت های تبلیغی اقدام به طراحی متنوع آواتار مذهبی و مناسبتی بدون لوگو  با حجمی کم و البته کیفیتی مناسب خواهد نمود.

إن شاءالله موجب جلب رضایت خداوند «وَ الْباقِیاتُ الصَّالِحاتُ خَیْرٌ عِنْدَ رَبِّکَ ثَواباً وَ خَیْرٌ أَمَلاً: و کارهای ماندگار شایسته، نزد پروردگارت پاداشی بهتر دارند و امید بخش ترند.[سوره مبارکه کهف آیه 46]» و استفاده کاربرین محترم قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است این آواتارها فقط گوشه ای از آواتارهای طراحی شده سایت ضیاء الصالحین می باشد ، برای دسترسی به تمامی آواتارها گزینه ذیل را کلیک فرمائید :


کانال طراحی مذهبی و توضیحات علمی